dimecres, 7 de novembre del 2007

DIA DEL XIQUET FALLA VERGE DE SALES

PRÒXIM DÍA 11 DE NOVEMBRE.(DIUMENGE)

Com al titol nomena,anem a celebrar un dia en el que els més xicotets són els protagonistes.
Un día en el que van a poder gaudir de jocs ,videos,amistat i companyerisme.
Aquest día duguem preparant-lo molt de temps per a que tot surta de meravella.

Com no, dir-vos que compondrà el día d'activitats:
Començarem a les 12:ooh del matí amb jocs al carrer,fins hora de dinar.
Tots els xiquets tindran dinar,i persones encarregades de que no els falte de res.
En acavar de dinar i per a que es relaxen un poc mentre fa la digestió,tindrem sessió de videos infantils, i jocs de pintar.
També dispossarem de jocs didactics com mascares i murals.

Rés més a dir;un día de diversió i entreteniment per als més menuts de la casa.

Però això no es tot,per als pares i familiars tindrem partides de bingo i un mini campionat de parxis.

!!!!ANIMEU-SE¡¡¡¡

5 comentaris:

Natalia ha dit...

Ayysss, ja estic cansada de pensar-ho!!quan de nano solt..uuuffff

rocio ha dit...

Natalia aneu a fer globotà, jajajajaja

dinarama ha dit...

això li falta anatalia.unflar globos.jajajaja
damunt a pulmo,perque no hi ha presupost.jajajaja

Natalia ha dit...

encara arribe ara a casa..morta esric morta i encara s'han quedat jugant al bingo!!!!

dinarama ha dit...

Jo hem vaig arruinar,jooooooooo
No hi hague manera de fer ni una linea,ni fent trampes.jajajaj
Es brometa, no vaig fer trampes ,que estaven tots davant.

pero estic orgullosa d'haver organitzatjunt a tots aquest dia