dijous, 18 d’octubre del 2007

AGERMANATS 2ª PART..la festa continua...

Com be sabeu tots, el dia 12 d'octubre els actes de mati van quedar en l'aire degut als canvis climatics que estem sufrint ultimament en la nostra terreta..
Aquestos actes, es fan i tant que es fan, no anem a deixar als mes menuts de la festa sense disfrutar dels castells unflables i sense la mega globotà, també com informarem al seu dia, hi hauran barres amb refrescs i cervesses i una rifa per als mes majors.
L'horari?, a partir de les 9 del mati al Parking del C.C Sueca Park, la festa durara fins migdia quan es fara la rifa i tancarem tots els actes d'Agermantas '07 amb una mascletà.
Esperem la vostra assistència i recolçament com el dia 12 d'Octubre, no falteu que d'allí ens anirem a l'Estadi a vore la Final de Futbet femení que enfronta a la Falla del Portal amb la falla del Materal i la copa de Consolació que enfrontara a esta Falla amb la Falla 18 de Juliol.
Recordeu!! el dissabte ens vegem a partir de les 9 del matí al parking del Sueca Park!!!

13 comentaris:

Amic fep ha dit...

Oe, oe, oe, oe, oe, Portal, Portal!!!!!!

Ho senc per les xiques de la Falla Via Materal, no tenen res a fer, espere que siga un bon partit i que disgrutem tots!!!!!

Ara en serio, que guanyen les millors!!!!!!!

Natalia, no te vaig vore el dissabte jugant contre les xiques del Portal...

AMPARO LA PRESI ha dit...

es que Natalia a perdut les espinilleres, jajajajajajaj

AMPARO LA PRESI ha dit...

es que Natalia a perdut les espinilleres, jajajajajajaj

Natalia ha dit...

es que Natalia te un refredat de por..i el dissabte estaven fent-me mimets ;)..estava convalecient..
pero este dissabte ...
Natalia versus Rosendo!!jajajajaja

AMPARO LA PRESI ha dit...

no fiques excuses que ya estas diguent anirem a vore, de vore res anirem a jugar la finalisima............. de consolacio
be,be, pero ya tenim copa

dinarama ha dit...

jo no puc anar a jugar perque a les 4 encara estare currant pero va maretes per mi.
jo vos animare mentalment i vos enviare les meues forces.
anim xiques que se demostre de quina falla som.jajaja

Natalia ha dit...

Jo imagine que si anire, a no ser que algo me ses fique en contra...espere que no ..que alla va Oliver!!jajajaja

cento ha dit...

les xiques sabeu que teniu els meus ànims sempre, però no podré estar el dissabte, ni als partits ni a la festa dels menudets, així és que vull fotos videos i tot el que siga menester que jo vos animaré des de 400km de distància, això si amb la samarreta d'agermanat ficada.

CrisCampi ha dit...

COiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
jo també treballe......
falleres fallers els diumenges existeixen!!!!!!


muaks monets i monetes

Natalia ha dit...

CRIS!!!!TU LO QUE NO VOLS ES CORRER DARRERE UNA PILOTA SI FORA DARRERE D'UN FUTBOLISTE JA VORIEM JA..ENS GUANYAVES A TOTES PENDO!!!!JAJAJAJA
EL DIVENDRES TE VUIC AL CAU!!QUE TENIM Q PARLAR TU I JO

CrisCampi ha dit...

Yeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
valentaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
que tu darrere d' un Beckam no correries????? si vols que vaja jo vaig, alli estare desde les 20,30!!!! a vore si me guanyes xuleta!!!!!!

mar fm 2007 ha dit...

jo aniré jajaja, voreu tots , alla van les guanyadores de la copa de consolació, jiji, pero tenim copa ale.
Al diss, jo de matí treballe no podre anar al cc de sueca city, pero meu contareu valit, bueno pero despres ens vorem al partit.

dinarama ha dit...

pues el que diu cris,que els diumenges també existeixen i son habils,encara que un poc resacosos.jajaja
Dones jo igual darrere de un beckam no correria perque això porta molta premsa rosa darrere pero darrere de el porter nou del valencia si, i de algun que altre també.jejejeje
Això,que feu fotets pa penjarles que jo no estare pa ferles.