dijous, 21 de febrer del 2008

Les Paelles


Si, aquest esquisit menjar, què ens fa recordar velles anecdotes.
Es el menjar per exelència de reunions d'amics i familiars.
¿Qui no recorda una anecdota ocorreguda al voltant d'una meravellosa paella?
Jo en recorde, i moltes, i no se dir-vos en quina me quedaría o en quina me vaig riure més.
Però anem al que anavem. Parlem del concurs de Paelles què realitza la J.L.F cada any al sindicat arrosser, on participen totes les falles.
I com es normal, on hi ha una paella, hi ha un convoi. Esmorzaret, el que porta el caldero, els que porten les pates, els què van a arreplegar el menjar i beguda per a fer la paella i entre unes i altre la so casalla, que no falte.

Doncs si, es una festa on anem tots a passar-nos-ho d'allò més bé i disfrutar de la musica d'ambient, del ricardet,de l'entrega de prèmis a la paella més saborossa,a la millor decorada....





En fí, espere què seu passeu tots molt bé i que disfruteu de l'ambient faller.

5 comentaris:

CrisCampi ha dit...

jo no puc anar!!! COiiiii en lo prop que estare i sense poder anar!!!!!

mar fm 2007 ha dit...

que guay yo si, si, si, si...
ja estem en el comboi, fallerets anim que açó s'acaba, que nooooo!!!
s' acaba descomençar jajajaja

Natalia ha dit...

que m'han xiat que enguany no ho patrocina Ricardo!!jajajaja..rakel enguany cervesseta en llima.
Mar tu i jo disfrutem per les dos,jejeje..

Esther ha dit...

Jo també puc anar, sense el nano, que enguany ja camina i en el carro no vol estar. Angélica també ve. Enguany ens la venguem pels anys que no ho hem disfrutat com cal. YUJUUUUUUUUUUSSSSSSS!!!!!! QUE JA ESTÀN ASOMANT EL CABET PEL CANTÓ. SIIIIIIIII!!! Ah, per cert, em fan el cos del traje nou. PODRÉ EIXIR DE FALLERAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Perdoneu tant de crit, però és què estic emocionada. Snif, Snif. Ens vegem a la nit, perles. Xaito.

Natalia ha dit...

Q GUAY ESTHEROLIS!!!!jo vuic al nano !!jooorrrr!!!
enguany si que si!totes ahi, bueno faltara Pelope i Rak,pero elles s'apegen a roda a horeta de dinar nomes acaven!
esta nit ens vegem!!
ah!ja m'han llevat un queixalet, que mal ho vaig pasar, ara tinc un forat mes que diu ma mare...si dema no puc menjar paella, els merenges pa mi!!jijiji