diumenge, 17 de febrer del 2008

La Crida

Sí,avui ha segut la crida i com cada any ens hem reunit totes les falles amb els seus estandarts i les seves falleres majors i presidents a la plaça de l'ajuntament.

Alli,sen's aborrona la pell,l'ambient faller que surt per tots els poros,les falleres ,la xaranga que li feia la competencia a la música de fons,i que li a pegat un passó de por.

Allí s'ha llegit el discurs del president de la J.L.F,el de l'alcalde,i el de la Fallera Major de Sueca, que amb unes emotives paraules ha donat pas a la frase més esperada del més de març;-Senyor pirotècnic ,pot començar la mascletà-.

Ixa frase,que ens desperta a tots que ens fica el nervioset a l'estomac i que fa bibrar d'emoció a tot faller.


Després de les fotografies a l'escalinata de l'ajuntament,ens hem dirigit al cau de la falla Ronda Bernat Alinyo on s'ha fet l'entrega de insignies de bunyol d'or amb diamants i fulles de llorer que a la nostra falla a anat a parar en mans del faller Asensio Parrell.¡Enhorabòna¡

7 comentaris:

Natalia ha dit...

I una cosa important es que l'oratge ens a donat un tregua, sabem que fa falta que ploga, pero que ho faça tota la setmana i el dissabte que ens done de nou tregua!!
ara ja si que va en serio l'asunt!!!
JA ESTEM EN FALLES!!!
hem vaig pedre l'entrega de premis, pero hem faltaven hores de sofa, jejeje...

mar fm 2007 ha dit...

joooo!!! m'ho vaig perdre, pero ja m'he documentat bé, m'alegre de que el temps s'aguantara, ara el que diu natalia que ploga tota la setmana, Ja estem en falles

dinarama ha dit...

Pues si,recorde l'any passat ,que entre que se'n va anar la llum en tota sueca,plovia a canters,tot el mon vaig l'aigua aguantant com a campions,i si, el que deien les falleres que amb el trage arromangat,que pareixien ensisams,
"per lo menos lluim les salles"
jajaja,no els falta mai l'humor i esque l'esperit faller supera tempestes.
El dissabte ja, les paelles,i de seguida el rally, ¿esteu preparats?

Anònim ha dit...

JO SI!!!!! JEJEJEJEE

CrisCampi ha dit...

Jo no vaig a res!!!!
Estrene obra el diumenge i anem un poc apurats de temps!!!
Espere que vingau a vore-ho!!!!

Natalia ha dit...

mos convides???

cento ha dit...

Tot molt bé però cal recordar el nostre nou faller amb bunyol d'or i brillants amb fulles de llorer, felicitats Sensio i que sigues molts anys mes faller.