dilluns, 10 de setembre del 2007

Notícies Agermanats'07

Com vaig prometre, anire diguent-vos tots els avanços d'aquesta festa pionera que estem organitzant,i que de segur que esteu desitjant que arribe..
En fi, el preu final dels tickets sera de 15€(que per a lo que aneua difrutar esta molt pero que molt be!!)
Aquestos tickets a hores d'ara es troben en l'imprenta, el que vol dir i m'han promes, que per a finals de setmana estaran, així que ja sabeu.
Tots els que s'apuntareu en la llista, ara heu de cumplir!!!
el dia 21 sera la primera reunió, jo anire i dure tickets, necessitem que la gent els arreplege abans possible per anar mirant també les talles de samarretes que podem traure.
tinc molta gent a la llista i espere no falle ningú.
Es fara el 12 d'Octubre, començarem reunint-nos al Parc de l'estació cap a les 17 hores, des d'alli sortirem a fer un pasacarrer per el centre del poble i acabarem a l'estació de nou.Ballarem un ratet amb la xaranga i sobre les 21 hores, acudirem al poligon, segurament els carrers habilitats seran els mateixos que els de les paelles nocturnes, i alli soparem(recordeu no tirar el ticket, cal per sopar)el comportara , entrepà, beguda i segurament "picaeta".
A les 00 hores començara la mega orquesta que acturara fins les 3 de la matinada donant pas a la segon mega orquesta que actuara fins les 6 de la matinada!!!
es un acte faller, on es prega la maxima responsabilitat, cada faller respon d'ell/a mateix/a i es un dia per a demostrar la germanor entre falles i deixar els mals rotllos.
Recordeu de comprar el ticket, sabeu on localitzar-me, en la part esquerra de la pantalla teniu la meua adreça de e-mail i sino els que mes teniu el meu tf, crideu-me i el dia 21 en la reunió vos espere!!

7 comentaris:

Mar FM 2007 ha dit...

yeeee!!!! ja estic jo per asi.
Com esteu tots /es, la festeta dels agermanats pareix que estará molt, molt bé,que opineu??

Besets.

Natalia ha dit...

mira mira ja van eixint, es dir festa i apareixen a l'oloreta..jajajaja

dinarama ha dit...

Es normal,l'altre dia estavem parlant d'a� mateix.Alla on hi ha comb�i estem nosaltres ,i esque no ens hem perdem una.
Les paeelles,M Clan,el pirotecnic...... i com no la germanor.si som el alma de la fiesta.Bueno el alma la tenim mosatros que encara no han dit que el barco esta afonant-se ja ens hem apuntat.jajajaja.
Un beset

AMPARO LA PRESI ha dit...

eyyyyyyyyyyyyy q no mes teniu ganes q de festeta bandides, avans de la festa hia q jugar a futbet, aneu entrenanse q anem a dixar als homens en ridicul, per lo menos en quant a lo de fer risa jajajajajaj

AMPARO LA PRESI ha dit...

nat ya no fa falta q vingues ya me he solucionat yo soletes
q bona q soc.
muaka muaka

Natalia ha dit...

ja m'he donat compte , no dudtava de tu,eres la millor..
al final dema res, pero els tickets de agermantas ja estan a al venda!!apartir de dema ehh espavileu-se

dinarama ha dit...

per al futbet jo ja estic apunt,quan hem digueren queera de vespra m'alegri mogolló perque tinc ganes de jugar encara que o soc una maquina pero pegar pataes se.jejejejeje
ho farem el millor posible.
esta semana hem ficare en contacte amb totes les xiques que s'apuntaren per a tindre reserves i un molt bòn equip.
per cert tenim que fer pancarta.
i una proposta per a la falla es comprar un bombo,no vull que ninguna es quede prenya,no,es per a fer ruido als partits de futbet,basquet,fronto....i si fa falta per al parxis i per al truc.jjaja