dilluns, 24 de setembre del 2007

MIG ANY FALLER


Com cada any,les falles es reuneixen per a celebrar el mig any faller.Data que aprofitem per otorgar les insignies i diplomes de l'Espiga d'Or,que aquest any han caigut sobre dos dones ben conegudes a la nostra falla.
Una d'elles va ser Inmaculada SAncho Franco,i l'altra Milagros Escrivá Juan.
Que dir de cadascuna d'elles.dos dones que sempre estan,que ajuden,que assagen als menuts per als play-backs,quecol.lavoren en tot allò que la falla els demana,están per a les cavalgades,per a preparar entrepans.....
Seguint amb l'acte al que assistirem molts membres de la falla, podem dir que llevat de les circumstancies del temps que havie tingut es quedà d'allò més bé.La nostra falla comptava amb la Fallera Major ,Mar Mompó,el secretari de la falla,Arturo Falcó,i el President Infantil,Julio Granell que foren els representants de la falla en aquest acte. També, encara que no estagueren dalt de l'escenari ,junt a la resta de fallers i familiars comptavem amb la presència de les Falleres majors de 2008 Marta i Carmen, i el nostre President Toni,que amb lessió incluida no es va perdre l'acte com a bòn faller que es.Cada falla arreplega els seus distintius merescuts,i continuarem amb una magnifica discomòvil dirigida per Sonicolor.
Vull donar les gracies a la Falla del País Valencia per haver permitit la celebració de l'acte faller al seu cau i felicitar-los perquè va ser una vetlada magnífica.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

home tant com magnifica... per a mi la falla Ronda del País Valencià va deixar molt que desitjar, amb el seu no saber estar i els seus amiguismes, dissabte crec que anavem tots de fallers, crec.
un amic.

Natalia ha dit...

Jo quan vaig anar era jaun poc tard i nipoguerem fer-nos una, perque ja estaba la barra tancada!!!jajaja!!
pero gracies per la cronica rakeletes!!

dinarama ha dit...

Jo no puc dir que va ser nefast, perque no ho va ser.Crec que no s correcte anar a casa de un altre i començar a criticar-lo,no se,crec que no eta bé.De totes maneres alla on vages cada casal te els seus amiguismes,es una cosa normal,i el que va alli,pel motiu que siga intenta estar el millor possible.
Jo vaig tindre el cas que mentre pujaven les falles a l'escenari, la junta demana que no es servira a la barra i això feren als que no eren de la ronda no els servien.pero jo crec que tots en ixos llocs per baix ma ho fariem igual.
I que fas, pues t'aguantes i ja veurem despres.
També vull dir que quan vaig saber que havia discomòbil agafi el bolso i me'n vaig anar,perque preferia estar en altre lloc,on la gent te la meua edat per exemple.

dinarama ha dit...

Comentaristes dl blog,estic pensant en que podriem fer un soparet per a celebrar les 5000 visites.que vos pareix?

cento ha dit...

jo m'apunte al soparet dels 5000, cinc mil ja!!!!

Natalia ha dit...

siii yuhuu!!!!pero quin dia???perque entre bodes i actes fallers esta algo complicat..fins al uuufff d'octubre...o el 6 o el 20 jajaja

mar fm 2007 ha dit...

hi ha molt que organisar, i primer que tot organisarmos nosaltres, i despres ja parlarem de soparet valit, esque només penseu que en festa , no pot ser en vosatros, vegeu una moto i pujeu enseguida.

CrisCampi ha dit...

jo també m'apunte!!!!!!

dinarama ha dit...

Només faltaría això,que veguerem una moto i no pujarem,però no es per la moto,no,es per el otoriste.jajajaja
Que no,es que desde estiu que no fem sopar blogger i no està bé això.hi ha que fer reunions i plenos i coses d'ixes que se fan,o así no en fem .bueno, sino pues mos bufem i au.jajajaja