dijous, 21 de juny del 2007

Nomenament falleres majors 2008 Falla El Portal

Aquest dissabte passat, vaig estar de convidada al cau de la Falla el Portal per presenciar el Nomenament de les seues falleres majors.
Aquest any en aquesta falla, la situació es algo poc vist, la fallera major infantil i la fallera major son germanes!!




Els pares,estan de lo mes contents,jo pense en la locura que ha de ser...ara quan es du dins, dona igual.
Jo aquest any he viscut de prop el moviment d'una familia al ser una filla Fallera Major i vos puc assegurar que t'aborrones i tot de vore a la tia fent bocadillets, al tio arreplegant i montant taules, a la germana fent monyos, i no dormir ...impressionant. Els pares amunt i avall tot el dia mirant estiga tot be..
pues imagineu-se a dos en casa!!!
El acte va ser molt divertit, es varen llegir ambdues poesies a les falleres entrants i a la mare se li va regalra un cente de flors espectacular.
Alli vaig trobar a companyers Agermanats, amigues i sobre tot molt bona gent.
M'ho vaig passar molt be i la acollida va ser inolvidable.
A Silvia i a Paula, des de la nostra falla els desitjem un regnat inolvidable i fer-los saber que en aquesta falla tenen una invitació quan vuigen.
Al album de fotos podreu pegar una ullada de la nit al cau.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

IEE! Que m'has xoriçat TOTES les fotos i no m'has posat ni una lleugera menció! Això és robo 100%. Damunt les poses al vostre àlbum, mecatxis!

Sniff, sniff...

Anònim ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Natalia ha dit...

pau, ja se sap que son teues i perdo per no fer mencio..ets un poquet protagonista tu, no??

Amic fep ha dit...

Jeeeee, gente, que passa? Bueno Natalia, supose que t'ho pasaries be en el meu Cau... normal, tenies un bon amfitrio, i no era jo, eh!!!!

Ara, vaig colaborar en el que vaig poder, o en el que el alcohol em va deixar, en fer que te sentires com en casa, supose que entre uns i altres ho aconseguirem, sino no haveres fet aquest article mencionant aquest acte de la meua comissió... gracies.

Amic fep ha dit...

Per cert, ami tampoc me nombres, pero no passa res... ho entenc!!!!!

jajajajajajajajajajajajajajajaja

Natalia ha dit...

UY UY UY...nomene a les verdaderes anfitriones de la festa Silvia i Paula!!!

Amic fep ha dit...

Per aixo ho dic!!!!!!!!!