diumenge, 25 de maig del 2008

Esports

Després de disfrutar d'una semifinal junt a la falla El Portal,on el companyerisme,l'amistat i el bòn joc van aflorar, ens dispossarem a jugar la gran final,contra la falla Ronda Pais Valencià.
Més que bòn joc, va ser bòna lluita on el mal comportament i la rivalitat va desbocar a l'equip contrari davant l'atenta mirada de les falles allí assistents.
No saberen disfrutar del joc ,i no ens deixaren disfrutar que per a mi era el més important,davant els anims tant de l'entrenador com dels companys de l'equip contrari de entrar a fer mal,les nostres xiques que entre elles es juguen molt a la seua vida professional,si resulten lesionades ens dispossarem a intentar acavar bé el joc. (imatge del nostre equip9
En definitiva una final molt bruta segons alguns fallers del Mercat, que quedaven bocavadats de l'actitud de la falla Ronda Pais Valencià. (una imatge durant la disputa del partit contra la ronda)
El resultat,pues per a nosaltres satisfactòri i molt orgulloses.un 16-10.La segón posisió en la classificació per a nosaltres ,en tercera posició la falla del Mercat i en quart lloc la falla del Portal.

En quant al frontó, donar la enhorabòna a Sergio i a Oscar (nou debutant)que conseguiren una victòria de 21-20 si no m'equivvoque.

No crec que faça falta dir que aquestos articles són d'opinió personal i si algú se sent ofes per algún comentari es dirigeixca al nostre cooreu electrònic i li contestarem e bòn grat.

14 comentaris:

Natalia ha dit...

Enhorabona xicones!!!jo esstava un poquet lluny per animar-vos pero em vaig recordar de volsatres i anava preguntant el resultat entre atracció i atracció en Port Aventura, jejeje..
m'alegre per eixe segon lloc guanyat netament, jo no puc opinar perque no estava , pero no m'agrada llegir que hi ha tanta rivalitat i joc brut.
en fi, orgulloses segur que esteu per estar sempre ahi dalt fent.nos notar.
Felicitats!!!

AMPARO LA PRESI ha dit...

Enhorabona per ixe 2º lloc aconseguit, i tambe vull feliçitar a totes les xiques del equip per el saber estar que demostrare no entrant en el joc brut del equip contrari, dir tambe que menos mal que sa dit que el arbit era de la sales, perque el disabte va deixar ben claret que de aixo res, dir tambe que me dona igual, pero per al que me va dir que no fera historia dirli que el disabte en el partit sales-portal la taula la formaba un membre de la comisio del portal o siga que la historia es ben reçent.

Natalia ha dit...

Amparo, ja sabem que si fem nosaltres s'aram rebombori, pero si fan d'altres no passa res, pero mira, sempre estem ahi, en tot i en els primers llocs!!!

Anònim ha dit...

bona vespra a tots, jo soc fallera de la ronda, i el dissabte vaig jugar el partit de basket i no estic d´acord en el que digueu que ferem un joc brut, nosaltres no jugarem per a ferli mal a ningu, i les persones que entenen de basket pogueren observar que jugarem a defendre en zona, i el arbit no era de la ronda, sols feia la seua feina. I va pitar faltes tant a un equip com a altre. Sols done la meua opinio i no vaig a entrar en ninguna polemica.

Anònim ha dit...

sok fallera de la ronda i hem pareix molt fprt tot lo q esteu dient
teniu molt de pok trellat.

Anònim ha dit...

el poc trellat el tindras tu, a mi lo que en pareix molt fort es el que va pasar el disabte, jo he vist molts partits de basket i per entraes mes suaus sa pitat anti-deportiva, a mes a mes havien dos xiques que s'en anaven de despedida i feren tart perque s'esperaren per si lesionaben a alguna tal i com estaven veient el partit. i en ningun moment sa dit que el arbit fora de la ronda, que jo sapiga , lo que si que dic era que deuria de haver fet alguna expulsio del terreny de joc.

Anònim ha dit...

Soc un faller del mercat i vaig vore el partit, i l'actitut de les xikes de la ronda em va pareixer un poc escandalosa. la veritat q estos tornejos es fan x tal d'agermanar als participants d totes les falles i no per a fotre ningun dels que participen.

Aixi i tot enhorabona a les 4 falles finalistes!!

Anònim ha dit...

Ye, si no sabeu pedre, pues no juegueu, lo que no pot ser es el article que eu escrit, me pareix molt fort!sou unes figues!!!no teniu trellat!

VISCA LA FALLA RONDA PAÍS VALENCIÀ!!!

Anònim ha dit...

cada vega q la nostra falla fa algo b se mos tiren damunt. Aixo kina germanor es??

Anònim ha dit...

algo be? unflar a les que juguen es guanyar net? a l'any que be, basquet en guants de boxeig jajaja

Anònim ha dit...

ye, arrapeuseeeeeeee!!!!!!!!!enveja es lo que teniu!jajja

martaf m08 ha dit...

wenass!! antes que res donar l'enhorabona a la ronda pel primer lloc i com no al mercat i el portal.
en quan a la polèmica que estic veguent vuic dir que no em va pareixer un joc del tot net, diguent eso no vuic dir que no mereixquen el primer lloc feren una bona defensa a diferència de la nostra falla durant el primer quart, però mes d'una jugadora de la sales va rebre entraes i trons forts durant el partit.

Pense que el joc brut no es pot generalitzar a tot l'equip perque la ronda te bones jugadores que ho feren molt be i saben on estan els llimits.
El respecte es demostra en els comentaris que eu escrit alguns, em pareix que cadascu pot donar la seua opinió sense anar mes enlla i vuic dir que el poc trellat com dieun per asi el te qui entra al camp i es dedica a pegar per baix, i damunt despres te la cara d'escriure que som unes figues per no haver arrivat als mateixos extrems. pero de totes formes seguixc pensant que algunes jugadore sde la ronda ho van fer d'una forma neta i per elles tinc que donar l'enhorabona

un besoooot a tots!

Anònim ha dit...

HOLA A TOTS/ES.
NOMES TINC Q DIR QUE ESTEU FENT EL MATEIX QUE VA FER CERVANTES EN VOSALTRES, NO SENRECORDEU?????????

KUANT DEN Q ELS DE SALES FEREN JOC BRUT???? DE VERITAT ESTA VIST Q NO SABEU PERDRE.


SENSE RES MES QUE DIR, MOLTES FELIÇITAT A LES RONDERES.

JO SOK FALLERA DE SALES NO PENSE AIXINA.

Anònim ha dit...

PUES MENUDA FALLERA DE SALES QUE NI DONA LA CARA, DE KE TENS POR? ES LA TEUA OPINIO Y ES TE QUE RESPETAR, PERO POC LA RESPETARE JO PERQUE NO ERES CAPAS DE DIR QUI ERES.

DONE LA ENORABONA A LA RONDA Y PROU DEL TEMA JA QUE, JA A PASAT Y EM QUEDAT EN UN BON LLOC.