dimarts, 20 de maig del 2008

Esports

Aquest dissabte día 24 es disputaran les semifinals del basquet femení.
Com el nostre equip ja ens te acostumats,estarem alli, per lluitar per la victòria.
A les 16:00h jugaran  Ronda vs Mercat.
A les 16:30h jugaran Portal vs Verge de Sales.

Un a vegada finalitzats aquests partits es disputara la gran final,
que eixira dels guanyadors de ambdos grups,i es jugara a les 17:00h i el tercer i quart lloc es jugara a les 17:30.
Esperem  vore a tots i totes al pavello cobert per a animar a les nostre xiques.

També cal felicitar a Nando i Sergio Planes per la victòria el passat dissabte en la modalitat de fronto.(es banyaren un poquet i prou).
Resultat dels partits de basket femení jugats fins al día 18/5/08:
Dia 10 de Maig,Cervantes vs Verge de Sales:12-14(guanyat)
Dia 17 de Maigt, Mercat vs Verge de Sales: 18-26(guanyat,i amb convidaeta a la presi del mercat,sempre amb bon rollo).

3 comentaris:

dinarama ha dit...

Anim xiques que encara que tenim baixes ,anem a per el triomf.

Anònim ha dit...

RAKEL RECIVIRES EL MEU CORREU?

Natalia ha dit...

Rakel, ja sabia jo que masa bonic m'havia quedat el dir que podia anar, si este cap de setmana no estic!!!arrivara el mes d'Agost i no m'haure enterat amb tant de jaleo els mesos d'abans..en fi, jo vos animaré des de Salou..anim campiones!!!!