dilluns, 3 de març del 2008

ja s'acosten més


Després d'haver superat els magnifics play backs als que puc dir que no els falta detall i de superar la cavalgata del ninot ,i la dels infantils ,ja podem dir que estem a un pas de pardal de plantar el monument.

Tinc que fer un comentari a un grup de falleres que al día del play back sorpreneren molt i sobretot a una persona .Si, parle de les amigues de la Fallera Major que feren un recopilatori de playbacks i el dedicaren de tot cor a la seua amiga Marta.



En persona puc dir que Marta es va emocionar, però molta més gent tambe,jo m'incluisc,va ser una actuació molt bonica i un gest per a agraïr.



Marta saps que tens el soport de les teues amigues,de la teua familia i de tota la falla,diverteix-te i passat'ho molt be junt a Carmen.

No puc passar de tema sense referir-me a la resta d'actuacions,els pio-pio,les mama xixo,les maria antonietes,les xiques wapes.....i molts més.ho fereu espectacular.


El dissabte amb el dinar a la gola, tots disfressats i cap a l'estació.Va ser una nit molt divertida.
Del convent al cau i d'allí a la Go¡ com sempre per a fer la germanor fallera tradicional.

I ja el diumenge,concurs de paelles.
Guanyaren la colla del Pio-Pio,que tingueu sort a l'any que bé al sindicat.

La cossa va estar molt renyida perque havien per a tots els gustos i moltes que provar.però definitivament guanyà la joventut.
Enhorabòna¡¡¡

De vespraeta , la cavalgata infantil.Tot un èxit,princesses,princeps,bruixes i guerrers, havia tota mena de disfresses que engalanaven el més menudets.

17 comentaris:

mar fm 2007 ha dit...

un cap de setmana bastant intens , pero es que ja estem en falles i hi ha que aprofitar totes les hores possibles, el temps passa volant, ho se per experiencia, jajaja.

Natalia ha dit...

UFFFF, quin cap de setmana, intens intens, i ar aja tots els dies soparet al cau i al divendres.....FESTA JOVE!!!!

dinarama ha dit...

jA VOS DIC,INTENS, INTENS,QUASI SENSE parar.De currar al casal i de festa i en san demà al tall altra vegada.acavarem ufff¡
Pero com tots els anys no?

Natalia ha dit...

I els que ens agrada, ens queixem, pero ahi estem al tall!!
esta nit mes xarraeta, que jo anit estava ko, pero hui ja estic recuperada!!
tindrem que anar calfant al parxis ehhh Maretes!!!!

lucia ha dit...

Hola hola, yo resucito hoy jeje que peligro nos espera. Unos colchones para la semana fallera en el casal, pq ni tiempo para ir a dormir.
Cumpliremos como siempre muchach@s!

Natalia ha dit...

Alli en el adosado montanmos unas tiendas de campaña y arreando!!!jajajaja

lucia ha dit...

Voto por esa idea Nat, total este año somos "amos y señores" jejeje
Señoritas "incloses"

CrisCampi ha dit...

aixo estaria be!!!!! lo del adosat dic!!!! Bon cap de setmana he pasat, però, crec que encara no m'he recuperat!!! muaka muaka

lucia ha dit...

Oleeee mi niña campeona, te dejare un trozo de cojin pero.... si se oye el lorenazo en el pedazoooo de chalecito jajajaja muaaaaks

CrisCampi ha dit...

en el chalecito??? oki!!! te tengo que proponer una cosita lucia, jajajajaja

Natalia ha dit...

yeeee...que yo tengo colchonetas y un rest form de esos!!!jajajaja!!!alli que nos quedamos este finde!!!
cris, mi saber????ehhhhhh

cento ha dit...

que prompte se recupereu, jo encara no he dormit prou....

CrisCampi ha dit...

mai compares una dona a un home, el home sempre perd!!!! centicoooo!!!!

Natalia ha dit...

jajajaja!!!les dones tenim un poder de recuperacio increible, el diumenge haverem repetit cavalcada!!!

dinarama ha dit...

jo vaig repetir cavalgata...jajaja.infantil pero vaig repetir.
som unes maquines

Natalia ha dit...

jo tambe, pero en la falla de Pau, en berenaret i tot!!es que hi ha que compartir ;P
va que ja esta ahi el divendres!!!que guayyyyy!!!!!

Esther ha dit...

Si xiquets/es, si. Jo també ho corrobore. Aquest cap de setmana passat va ser intensisisisimmmm. Espere que no se m'oblide comprar el RESALIN per al cap de setmana que ve, que també promet ser intens (sobretot el divendres, eh, enguerel·leros?). I espere alçar-me com el diumenge passat. Sols veuré ginebra amb llima, que els xupitos son caboteros (i bufen). Comprobat. Ens vegem a la nit, xiquets/es. Bessets.