dimecres, 12 de març del 2008

1er Concurs de "Tortilles"

Bueno bueno bueno...ah no no no!!!bonissim!!!!jajajaja!!!!
Que si, que enguany ens hem llançat i hem decidit que a banda de fer el concurs de paelles, també podem ficar a prova als nostres cuiners/res amb altres plats, i quin millor que el mes típic al nostre país?? LA TRUITA o "tortilla"!!pero de creïlles, ehhh.
A continuació vos deixem les bases que també podreu trovar a partir de hui al cau, animeu-se que la nit sera molt divertida, ja que despres hi ha....KARAOKE!!!!

BASES CONCURS:

1)Es presentará una truita per colla, el tamany no importa.
2)La truita ha de ser de creïlles amb ceba.
3)L'hora de finalització del concurs es a les 22:30.
4)Haurà un representant al jurat per colla participant.
5)L'elaboració de la truita s'ha de fer a les instalacions del cau.
6)El "condumio" per fer la truita es proporcionarà al cau.
7)L'entrega de trofeus es lliurarà al final d'exercici.
8)Es poden fer totes les truites que es vullga, pero sols una va a concurs.


Animeu-se a participar, de segur que ho passarem d'allò més bé!!!!

20 comentaris:

CrisCampi ha dit...

eeeeeeeehhhhh!!!!
no val un revuelto???????

Anònim ha dit...

xe ke puta, no es pot ficar un poket de xoriset apàrt de la creilla?
colliiiii...
besets

dinarama ha dit...

Maria jo en vull provar una d'eixes en xorissset ehhh¡
guardam un trosset.jajaja

Natalia ha dit...

dona poder podeu fer.les del que vullgau!!ja ho hem ficat, pero la de consurs ha de ser de creilles amb ceba, si no al jurat ens el carregem del mal de panxa, imaginat una de formatge, altra de creilles, altra de xoriset, altra de pernil, altra de carabasa..uuffff, que fam esta entrant-me!!!!

Cris, lo del revolicat per ser tu val, si el fas amb gambetes jijijiji

mar fm 2007 ha dit...

uffff!!!!! que bó, només de imaginar-me l'oloreta que fará eixe dia el casal a tortilletes de creïlles....
Jo m'apunte a la de choriset ehhhh!!!

MARIETA ha dit...

jejejeje jo vaix apuntant per saber de cuants ous, la tink ke fer.

dinarama ha dit...

al pas que anem ,maria,la tindras que fer de 25 ous i en caldero.El problema vindra a l'hora de girar-la.jajaja

dinarama ha dit...

je,el sopar dels 10000 i 15000 juntets no?ja mos en hem perdut un i això no val¡¡

Natalia ha dit...

el disabte 22???si si si si si

cento ha dit...

jo vos faré una reconstrucció d'ou semi-cru farcit de pomes de terre del Mareny i xalotes de la Torreta, amanit amb oli escalfat al estil meu propi que l'aneu a flipar en colorets i llumenetes.

mar fm 2007 ha dit...

eeeeeeeeeee!!!! ha parlat el pofessional de les truitesssss jajajajajaja bé aixó ja ho comprovarem

Lidia ha dit...

Jo no ho puc jurar el que vaig a dir, però supose que no entraré molt més en les vostres webs falleres (ni a la meua), ja que entre actes, sopars, dinars, i una infinitat de coses més..., però he dit que no ho puc jurar, de normal no entrava a casa des del matí que anava a la despertada fins a les tantes de la matinada, però este any tenim web, així que de segur que hi ha algún ratet que m'escape a casa i entre per vore si hi han novetats, cosa que dude, però també vos visitaré...

Demà ja comença tota la festa, i jo l'he agarrada en antelació, per la nit ja comencem inagurant el casal i amb discomòbil, però jo pel matí amb les meues companyes de la cort d'honor i la fallera major d'Oliva ens traslladem cap a les valencies a vore la mascletada, ja que a partir del diumenge nosaltres ja tenim la mascletada a Oliva.

Així que per a mi demà, de bon matí ja estic en falles!!!

Disfruteu molt d'aquestos dies i que ho passeu d'allò més bé, i si no vos visite ara, després de festes conteu en mi i hem comenteu com anat tot.

Bones falles a tots.

Visquen les falles!!! i Visca la Germanor!!!


www.fallacasadalonso.com

lucia ha dit...

ya estoy por aqui jeje

Centoooo yo quiero un poquitin, pero el huevo una vuelta y vuelta mas plis.

Lidia disfruta muchisimo y a la vuelta estaremos esperandote para q nos cuentes mucho y mucho

Animo niñ@s q nos quedan tres dias

muaaas

dinarama ha dit...

ai¡ mare cuanta tonteria,che¡
ou revolicaet en creilleta mig crema ,ceba crua,i mes sosa que llepar un paquet de sucre.jajaja.com jo vaig a estar en el jurat, vaig a fer força per a que la tortilla més roin tambe tinga premi.jajajaja

lucia ha dit...

eiiii Raquel!!! q estoy aqui jajaja

Anònim ha dit...

RAKEL ESTAS DE JURAT JEJEJE JO NO VULLC FER XANTAJE PERO TU SAPS KE NIA UNA TORTILLA DE XORISET EN JOC, AIXI KE JA SAPS 10POUNS O NO HAY TORTILLA JEJEJEJE ASO KE KEDE ENTRE LES DOS!!!!

dinarama ha dit...

si,si,claro.entre les dos,que no s'entere ningu.jajaja

Anònim ha dit...

jo eu negare tot!!!! jajajaja ens veguem a la nit y poseu- e guapes.

un beset

dinarama ha dit...

molt mal maria,tu veus .Mos hagueres sobornat a tots en la tortileta de chorisso i hagueres guanyat.pero tot hi ha que dir-ho.la meua estava m�s b�na.jajaja

Natalia ha dit...

jo no vaig tastar eixa tortilla ehhhh!!!