dijous, 17 de maig del 2007

..I per fi...La Nova Junta Femenina

Vos presente la nova Junta Femenina:

Presidenta: Mª Amparo Franco Meseguer.

Vice-Secretaria 1ª: Inmaculada Sancho Franco.

Secretaria: Mª José Casanova Burguera.

Vice- Secretaria: Lucia Pasqual Merino

Tresorera: Maribel roselló Alberola.

Vice- tresorera: Mercedes Mateo Riera.

Delegades d´Infantils: Mª del Mar Mompó Tormos.
Penélope Andreu Blanch.

Delegada d´esports: Maria Vallet Granell.

Delegades de Cavalcada: Raquel Mompó Tormos
Esther Sancho Andrés

Delegades de Playback´s: Natalia González Hernández.
Cristina Campillo Morell.
Mª del Mar Sancho Casanova.

Delegades de casal: Alicia Gimeno Meseguer.
Mª Carmen Carbó Añó.

Xiquetes a ficar-se les piles, esta nit, la presidenta i el president han convocat una reunio per a parlar de que volem i podrem fer enguany...Ens vegem alli les convocades, les que no pugen anar dema ens vegem ales 22 en el cau..
(Per cert, que a vore si mirem be les fetxes, que ja fa dos setmanes que no vec Anatomia de Grey!!!jajajaja).

4 comentaris:

Mar FM 2007 ha dit...

Etas boba en la fox també fan anatomia de grey, i van al mateix temps .
Hui a la reu , que ja estem en falles altra vegada, (o encara!!!!!)

bessets guapets.

Natalia ha dit...

Perdona, en la fox van un capitol per davant, la meua jefa ja m'ha contat que pasa esta nit, vols que t'ho diga???
i ja saps que no tinc ono, ni digital , ni tdt, si ja no tinc temps per a vore els canals "normals", sols hem falta contratar mes, pagar-los i que es muigen de risa..calla calla..ja tinc prou de gasto..

Anònim ha dit...

Menuda fallera de pa i pimentó. Que es queixa d'anar a la falla per vore Anatomia de Gray. Jur, jur, jur.
En fi, jo si no tinc cap contratemps si que ho voré :P

Natalia ha dit...

Pero anire a la reunió!!cumpliré!!i que sapiau que ja se el que passa!!grey no mor ala!!cristina li diu que es casa i ella obri els ulls i ohhh..miracle..
aixina que anire a la reunió!! ;P