divendres, 18 de gener del 2008

PROVA...SUPERADA!!!!

Si si, ahir cumplirem, iera el nostre dia, i alli que anarem a representar a la falla al concurs de play backs.
A les 14 ja havia gent al cau, fent monyos, acavant d'organitzar els decorat, maquillant, ultims asatjos...
A les 18 hores estavem al cine montant, provant llums(que per cert l'any que be esperem que l'organitzacio de la junta aclarisca aquest tema), provant micros..
I arriba l'hora, les encarregades dels play backs teniem l'as en la manega...erem les presentadores i ningu ho sabia!!!!
en fi, ens tirarem a la piscina i alli eixirem a fer passar un bon rato a la gent, esperem que aixi fora i a pesar dels xicotets errors(tots som humans)quedaren tots satisfets pel treball fet durant estos ultims 3 messos.
Cris i jo, volem agrair a tota eixa gent que ens ha ajudat: Rakel, Penelope, Mar, Adri, Esther, Natalia, Jimmy, Toni, Arturo, Alfredo, VICENT RODENES, Ricardo, Lucia, Amparo, Susana, Les mamis de les xiquetes sempre cumplint en tot, els papis també colaborant..i de segur que hem deixe algú, pero estic encara tant euforica que no hem venen mes noms al cap..
En fi, esperem que vos haja agradat, i la nostra satisfaccio es fer-vos passar este bon ratet i que les xiquetes disfruten demostrant el que valen.
Gracies per tot i fins la proxima.


* l'album de fotos en breu

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Herem mes gent "treballant" en els play-backs, cal que no foren de concurs .... per exemple, Mar Sancho, Maria Vallet i jo l'última, Inma Sancho. Però ho fem per els xiquetes/s de la falla, que s'ho passen alló de lo mes bè, i el nervios per als majors. Entre "tots", tot es fa possible, cada any mos toca o tocarà a algù o alguna fer mes que altres anys o meins. Fins al próxim.

cento ha dit...

jo, com que tenia butaca de palco VIP vos vaig vore.... espectaculars a totes, l'enhorabona a tot l'equip que fereu possible el muntatge i desmuntatge de decorats i escenografia, jo m'ho vaig passar d'allò més bé, vaig ficar el meu minúscul granet d'arena però crec que va pagar la pena.
A les xiques del concurs, res, vos desitge la major merda del món.

dinarama ha dit...

Està clar que sempre ens deixem a algú per agraïr la feina, perque sense les principals que són les ballarines i ballarins no fariem res.
En el casal esperem que i haja encara més involucració per part de tots i esperem endur-nos sorpreses com tots els anys.
Un beset a tots els que participaren activa o pasivament al play-back.

Natalia ha dit...

com he dit, de segur hem deixe algu, els que hem estat anant de seguit sabem la feina que hem fet, els que no han anat, ho han disfrutat al Cine i esperem que com diu Raquel, tots els anys haja gent per ajudar i sobretot per a fer posible que eixos xiquets en deixen en la boca oberta!
jo els vaig vore anit en tele sueca i hem vaig quedar molt pagada de la feina feta