dissabte, 28 d’abril del 2007

Divendres de Reunió

Air era divendres, havia reunió..bueno, no del tot, era una reunió un tant especial, no se per que es va acordar no fer reunió anit, suponc que per el pont o no se per que..pero, nosaltres decidirem anar..es divendres, tenim mono de cau!!!
Alli ens ajuntarem la colla, poquetes pero que rises..recordant el dissabte, no comment, ok??diguerem a la gent que s'apuntara al sopar, pero res..la gent segueix sense animar-se a anar els divendres al cau.
Alli ens juntartem,jo en dos pizzes, esther en pates i formatges, penelope en tortilla de creïlles, cris en dos ensalaes que mare meua!!i rak(que s'ha fet morena!!) i maretes en un postre "d'escandalo",coca i xupitos de natilles, xocolate, algo que duia platano..una taulà de por, havia menjar per a mitja falla.
Pero alli estavem, jo carregada en els polars, fartant i deixant de costat l'operacio bikini..
No entenc,per que no be la gent?? en lo be que ho passem!ens fiquem al dia de mil coses, ho reconec "marujeem"un rato, pero es que ixos ratets dels divendres no els canvie per res..i com no, ixen sopars, quedades..dema de nit al pim!!que no que jo tinc boda...jajajaja..Xe i qui es casa!!??i ja comença el cotilleo..
I comença a vindre gent, Jim, el ex-presi, fan 100% dels Beatles, comença a explicar lo que passaba en ixos temps amb les discogràfies, amb els grups de música(me perdut enviant un sms i no se perque estem parlant d'açò)..be, batalletes del dia, que has fet, que heu fet..hui se'n va a vore a Mariví, la dona(1besot de part de totes!!)..i arriba Astrid,xeee, canvi de look també, i es impossible contindre la risa, recordant el dissabte de nit al keepers..llagrimes de risa, esther fent la conya, cris contant i contant..per favor que hem mal la panxa de tant de riure'm..i Jimmy en cara de circunstancies(estes xiquetes no estan be...)
En ple descollono, arriben Maje i Mar sense aparell de dents!!mira, ja som més, ale pues a probar-se els polars,sempre aprofitant l'ocasió..jeje.traguerem totes les talles, i proba i torna a probar i este si, ara ja no, ara el color, el nom, els diners..i entre polar i polar xupito de natilles, Mar, que bons estan, vuic més!!!
I tot apuntat, talles, pagats i moroses/os..;)ix una veu que diu..va que fem?, un cubateta o s'en anem??m'esperen al pimwi's, pero..vaaa un cubateta que qui espera esta en bones mans ;) i te també sang fallera..
Qui va ficar els cubates?? jo ni el vaig demanar i ahi tenia el meu got, si es que ja no cal ni que ens preguntem, sabem que veu cada una ja..
En el tema dels cubates ixen anecdotes de la barra del dissabte, de repent no se que dic que a cris li va ixir pel nas el trago!!ye, control per favor, que me fa mal tot de la risa, i la majoria de les que estaven alli, hui treballaven,pero es que ixe ratet, es imprecindible, som falleres i ens hem de juntar..
Digeu-me, no podriem ser mes?? No saben lo que es capaç de fer un divendres de reunió, jo acabe coneguent a gent que ni sabia que existia!!per queuna conta i plantes orella i les conversacions d'una en una que no podem enterar-nos de dos a l'hora!!
Es fa tard i la companyia es grata, pero dema han de matinar algunes i he de tancar..En que quedarem?? que ens veiem hui al pim o en el seu defecte al keeperets!!??
Si es que encara no hem acabat una festa i ja stem planejant atra!
I, per supost el divendres que be tornarem al cau, per a controlar que tot estiga al lloc i ficar-nos al dia,serem les mateixes, algunes mes si fem reunió, pero les/els que no s'animen,no sabeu el que es perdeu, falles son 365 dies, 4 de pasacarrers i 361 de cau..

17 comentaris:

Mar FM 2007 ha dit...

ehh que guay el soparet,ens ho passarem be.Aixó mos faltava a mosatros pa lo de la "operación bikini" entre les pizzes, la tortilla de penelope, les ensaladetes de cris i els pates i formagets de esther. Pa rematar el meu dolçet i la coca de raquel.
Pero els demés que saguanten pa que no venen ale

mar sanxeta ha dit...

Si que estague guai tocayeta, i aixo que no aní a sopar, perque tenia que quedar per a hui que men vaig a Alborache de Turisme Rural i se me va fer tard, (per poc i no arrivem a vorevos en el casal)
Alegra vore com la gent te ganes de xarraeta. Pense que poc a poc la gent anirà animant-se si se entera de estos sopars tant peculiars.
Maje i jo sen anarem al Pimwis, estavem animades y seguirem la festa un poc, alli ens trovarem a Pauet i Natalia. Weno fins laltra xafaes.

dinarama ha dit...

Pos també te raó mar,perque avisats estaven i qui volia nomes tenia que entrar al blog per a enterar-se xq ausaes que hem parlat del soparet i de la operación vikini.
Xiques,no es preocupeu,alla en la platja nudista va de cada en un cacau mes que ridicul i miralos no tenen complejos.te que haver d'on agarrar-se que als xicons els agra tocar mareta.jajajaja
Que manera de llevar-se una els complejos....jaja.
Bueno xiquetes que jo anit meu pasi de escandalo.tenim que repetir.ja farem la operación vikini del 2010.perque la de enguany?jeejejejeje

cento ha dit...

mareta meua, encara com no vaig anar a fer-vos la visita de rigor (tot per que l'Adri treballava huí i no volgue anar).que por que em feu xiquetes, pero guay no desistiu un divendres reu i l'altre soparet que mola.au B7S.

CrisCampi ha dit...

EHhhhhhhhh en tenim que fer un atreeeee jaaaaaa!!!!!! jeje,estaben bones les ensalaetes ehhh???!!!! Al divendres no puc anar a la reunió pero vos tiraré una maneta desde on estigaaa!!!! Ja vos pasaré una fulla en cotilleos news, jeje.... os deixuuu
muaka

CrisCampi ha dit...

Per cert soc la 438... va que ja queda menos pal soparot......

Mar FM 2007 ha dit...

Tali que diu rak que esta nit si.

dinarama ha dit...

hola, ja tic jo per asi

Esther FM 2006 (la mami) ha dit...

Ieeeee, que faltava jo!!! Sóc la 469. Bon número, sobretot els 2 últims, jeje. El soparet va estar xaxi. Sobrà menjar per dalt del cap. Jo encara tinc el paté i el formatje tal i com el vaig deixar a la nevera... jejeje. M'he comprat un ordenador nou. Té el Windows Vista i no em deixa obrir el Messenger. NO EM DEIXA OBRIR EL MESSENGER!!! BUUUAAAAAA!!!! Joooo, que algú em tire una maneta, plis. Ho agrairé tota la vida. Em diu tal cual: "Este problema fue originado por un problema de compatibilidad entre Windows Live Messenger 8.1 y Acer eDataSecurity." Què faig? Si algú té idea de què passa, perfa, ajudeu-me.

Xaito, carinyets.

Natalia ha dit...

Esther, jo tb m'he comprat un portatil amb el vista, encara no eltinc, pero ja plorarem juntes ja..

Mar FM 2007 ha dit...

no voleu tecnologia......TOMA TECNOLOGIA, no teniu ni pajotera idea i jo tampoc ara que pense, Esther jo no te done consells perque jo ho vaig buscant i provant hasta que ho arregle jejejeje.
Si vols fes lo mateix , pero no diges que teu he dic jo.Vosatros no sabeu res vale.

besitos.

dinarama ha dit...

hola, hola com esteu tots......

AMPARO LA PRESI ha dit...

hola hola ya estem a la mitad per a fer el gran soparot.
al divendres reunio al cau a les 10, si vos a sobrat algo a les perdurables del divendres pasat eu podeu portar, algun xupitet dixos de flan de cafe, uhmmmm que bo.
y raqui pot fer un altra coqueta.

CrisCampi ha dit...

yeeeee esta setmana estem desbrafaes!!!! es que el divendres en tinguerem pa donar i vendre!!! tinc cotilleo dels bons, dixos que dixen a u en la boca oberta, jeje, pero al divendres sentint-ho molt no podré anar a la reunio aixina que tindreu que esperar-vos una setmaneta més per a saber-ho!!!! os I love you molt...
muaka muaka

Esther ha dit...

Hola, gent. Com vos va? Espere que millor que a mi. Estic costipaeta, amb febra i tot. Tinc la gola feta un merda. Al nano el tinc amb bronquitis, però està millor. En fi, que no estic passant la millor setmana de la meua vida. Ei, que jo este divendres no puc anar a la reu, tinc bodorrio. I el dissabte el bateig del nano. FESTORRIIIII!!! Però ens vorem a keeper's, no?

P.D.: CRIS, NO CONTES RES FINS QUE JO NO ESTIGA, EH? Que la cotilla oficial ho ha de saber amb primícia, jeje.

Xaito.

Natalia ha dit...

va xiquetes que dema hi ha reunio, ens vegem ales 22 al cau, amparo, sobramenjar, clar, pero pa dema ja si que no..el repetirem segur!!
cris, no val dir que tens cotilleo i no contar-lo!!!ara q??ens deixes amb la mel als llavis..
rak i jo, dissabte tenim despedida aixi que dude que ens vegam per sueca perque anem fora de festeta..
en fi, dema parlem al cau!!

Anònim ha dit...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel