dimecres, 25 d’abril del 2007

Blogs & Falles

Una realitat, els temps passen, la societat(que som nosaltres)evoluciona, les falles s'agermanen, s'uneixen, s'abraçen, inclòs s'emparellen fallers de diferents falles, internet ens pot, ens passenm el dia cara l'ordinador, alguns per feina,altres per hobby..
En el blog d'una falla molt amiga(Avd. d'Espanya)que amiges tinc en eixa falla..jeje..be,al tema, s'ha publicat un article bonissim, mira que te rao, es que aço del blog, es adictiu!!la gent entra pega una ullada, uns col·laboren , d'altres no, pero a tots els pica el cuquet..reconegeu-ho
En la nostra falla, la gent encara no esta molt enterada del tema, som joves encara, pero els mes proxims ja son col·laboradors asidus, tinc inclòs col·laboradores en el tema de galeria fotografica..una canya el dissabte al sopar, les pobres anaven aigüa a coll fent fotos!!
En la web d'un "amic" el cual tambe es "blogger" i seguint el fil de l'article publicat avanç comentat, s'han publicat els 10 manaments del blogger, dignes de llegir:

1.Estimaràs al blog sobre totes les coses.
2.No usaràs el nom del blog en va.
3.Santificaràs les festes.
4.Honraràs el teus colaboradors i altres blogers.
5.No mataràs cap post.
6.No faràs posts impurs.
7.No robaràs posts a altres blogs.
8.No escriuràs falsos posts ni mentiràs.
9.No consentiràs pensaments anti-blog.
10.No desitjaràs el blog del teu proïsme.

Amen...

Hi ha gent que esta anant a terapia per desengantxar-se, jajajaja, pero es un vici bo, no cregeu??
per el blog, consegueixes parlar amb gent que de normal sols veiem de setmana en setmana, i ni aixo!
s'organitzen sopars, reunions, ens passem informacio..el meravellòs mon de la red..

recordeu quan les reunions es concretaven de setmana en setmana i si havia algun imprevist te les veies canutes per localitzar a la peña??
i sense movils!!a quin hora quedem??i te la dien i era ixa. ara al minim canvi..pit-pit, sms, e-mail i tots assabentats!!
Si es que els temps passen, i cada any les falles duren mes!!i que feliços que som, als actes col·laboren cada vegada mes gent de la falla i no sols els que estan "dalt", no perque avanç no volgueren, si no perque no ens enterabem..
Quins temps aquells ah??pero, ara o et menejes o caduques...
Enfi, que hui ja es dimecres i per a mi la setmana s'acaba dema fins al dimecres que ve,tinc un mega pont!!!

PD: Recorde als que volen polar de la falla que s'espavilen que ja son molts i s'han d'encomanar lo antes possible.
Ens vegem divendres al cau!!

33 comentaris:

CrisCampi ha dit...

Nat i jo que duc??? va que voleu que vos duga la baby??? ehhh??? digueume algo plisss, pero pronte per si ho tinc que preparar, jeje

Natalia ha dit...

pues pot durno se, ensaladilla rusa mateixa, jo duc pizzes, ho senc pero es lo mes rapid ino tinc temps de preparar res mes, penelope du tortilla, rak i mar el dolçet, et pareix dur ensaladilla compi??

dinarama ha dit...

cris,com jo se que a tu t'agrda te fare coca morena,i mar postre sorpresa,jajaja.ja voreu si mos ho anem a montar de lujo.
Ah¡cris,també pots fer una ensalaeta de pasta o normal,xica¡lo que vulgues!

Anònim ha dit...

Holaaaa, tienes razón Natalia,internet crea adicción, yo me paso todo el día en el trabajo pegada al ordenador y cuando llego a casa aunque sea 10 minutos he de encender el ordenador de casa y ver los correillos y las páginas fijas a ver las novedades jejeje, por cierto, muy divertidas vuestras fotos de fallas, veo que no es solo en mi falla donde hay guerra de merengues jejeje, un día de estos os mando algunas de mi falla para que las veais

CrisCampi ha dit...

Vale jo fare algun tipo de ensalaeta de les meues... jeje aneu a xuplar-se els ditets!!!! pero una coseta..... no dugueu molt de dolcet que ja he començat "la operación bikini" i no estic tota la semana a pa i aigua pa que vosatros me unfleu a dolcet... jeje pero un troset segur que cauuuu eh!!! mes que res per no fer-vos el lleig sisters jeje

Esther FM 2006 (la mami) ha dit...

Joooooo, que jo tampoc sé què dur. No tinc temps per a fer res. I si encomane algo de picaeta de la lluna i au? (joder, a vore si el soparet m'ix per un ull de la cara). Digueu-me alguna coseta. Ah, les del dolcet, podrieu dur algo de xocolate, que jo també estic agarrà en lo de la "operación bikini" i fa temps que no en menje, i ja tinc mono. Ale, vos deixe.

Bessets.

Esther FM 2006 (la mami) ha dit...

Per cert, se m'ha oblidat dir que jo sóc la visitant número.....267!!!!!!!!!!!!, QUE XAXIIIIIISSSS!!!!! Açò mola molt. No, si haurem de fer el sopar de les 1000 visites d'ací no res. Al pas que anem... Ale, nanit, que ja és tard.

P.D.: Nat, l'hora que ix baix dels comentaris continua no estaguent bé. Es retarda una hora.

Esther FM 2006 (la mami) ha dit...

Val, em rectifique. Ja m'he donat comte de +01:00. No ho habia vist. Borrat.

Xaito.

Anònim ha dit...

Ei! He vist que has publicat els meus 10 manadents del bloger. Xaxi, però t'agrairia que posares un enllaç a la meua bitàcola quan ho faces. Aixina tots saben que ho he fet jo :P.
Si no t'aclarixes amb lo dels enllaços avisa i et tire una maneta.. o dos!! Ja, ja, ja.
Ah! I gràcies per llevar la conya de les lletretes per als comentaris, era un incordio...

Natalia ha dit...

Esther no cal que compres res, la qüestio es dur de casa, jo fare dos pizzes si vos pareix be, tampoc tinc molt de temps..
Aniré al cau a les 21.30, no crec q puga abans, ademes es bon hora..

CrisCampi ha dit...

yeeeeee xocolate noooo!!!! no sigau males persones, pefabooooooo

Natalia ha dit...

si es que sou unes ferteres, va al estadi a correr totes!!operacio bikini!!!sempre s'enrecordeu quan arriba el bon oratge!!

Natalia ha dit...

No patisques pau, que encara que no fique els enllaços la gent pega una ulladeta a la teua bitacola, quan tinga un ratet(.....)investigare com fer-ho.. ;)

Mar FM 2007 ha dit...

Al dilluns vos vuic a totes en mi en la pisina, pero al gimnás a cremar el dolçet que vos tinc que preparar, jajajajaja

Penelope porta tortilleta de creïlles, Esther pots portar algo facilet que tinges per casa encara que siga formatge .
PD: no se si ho faré de xoco pero datres cosetes si, mes apart la coca de raqueletes.

Aneu a ferse unes sapetes.

Mar FM 2007 ha dit...

ehhh que soc la nº 300 ja queda menys pal soparet dels 1000......

Natalia ha dit...

si lo que jo dic s'enrecordeu que del bikini 1mes antes i depsres de tot l'hivern fent soaprots i dinarots...pues , ejem ejem ..ara que encara hem fa mal la panxa de pensar en estes pasques, que fartes per favor!!!
jo duc dos pizzes, crec que ja van 4 o 6 de les vegades que ho he dit, esther dugues freses!!!!vavavavava

Mar FM 2007 ha dit...

freses nooooo que el postre el duc jo jopetas, jopelines

Natalia ha dit...

pues pues..pots dur panets i pate!!mmmmmm

San-vala ha dit...

Enhorabona Natalia, el vostre blog ja es una realitat...

M'han agradat molt els teus articles, els que he pogut llegir...

Per cert ara tots a colaborar que portar el blog una persona sola es molt pesat...

Ànims!!!!!

Natalia ha dit...

gracies san vala..un plaer tindre-vos al costat

mar sanxeta ha dit...

Holaaa, colliii snif, snif, feu el favor que jo tb estic a pa i aigua tota la semana, correguent per la marjal i anant al gimnas a pegar cuatre bots, i ara me venen les perles de les amigues de la falla i me duen, dolcet, i entre elles, la meua cosina demanant xocolate, ¿aixina com tenim que aprimarmos? ai señor!!!Esther que la semana que be es el bateig i no mos cabra el trajeee!
Weno a vorem com ho apanyem, si aixo igual me pase després de sopar.(pero no se enfadeu eh) que jo anireeee!!
Ei Natalia que el meu germa tb vol forro te dure els 10 euros de ell tb.
Ah i vull que me expliqueu que es aixo que diu Pau sobre les lletretes dels comentaris que me quedat.... ????. jejejje

cento ha dit...

estic molt content per que el soparet que vaig proposar per a celebrar els 1000 visitants ja va prenent forma i el mes important, adeptes. vinga que ja falta menys. un proposta: nat podem obrir un debat per la indumentària fallera? Saragüell, S.XVIII com deu mana i tot el que això comporta. ja me contestaràs.
B7S.

cento ha dit...

i no patiu per l'operació bikini. que s'estila el pareo (curt i de cos sencer)
B7S.

dinarama ha dit...

Hola a tots i totes¡
A este pas sera com anar de restaurant o per l'estil,esque millor que ens cuidem nosaltres ningú.
Ah¡aixó de la operación vikini molt mal,perque hi ha que ser positiu i mirar les coses de altra manera.jo cuide la línea ,(la linea curva)que costa molt de criar.jejejeje.
Es brometa, sense passarsen se pot menjar de tot.Esther tranquila que algo de xoco fare que fasa maretes.


PD:Princess perdonam lo de ahir tenia un dia choff i la pagui en tu.

dinarama ha dit...

Per sert,soc la 328.
Xiquets i xiquetes, aneu fent lloc a l'agenda que en semaneta i poc si arriva, fem els mil aixina que....bueno,espereuse a despres del 12 que nat i jo tenim bodorrio¡yuju¡
Es una amiga arrima,entonces mos toca apexugar, quan jo me case que els cotxes volaran i tot i ja no se dira mercadona sino que es dira espaidona,farem una despedida per la web.
Que fort,es veritat la laca bufa.

Natalia ha dit...

punt 1: "jose" recopile un poc d'informacio i faig un pedaç d'article sobre l'indumentaria, encara que si tens algo pensat enviameu al mail i te ho publique oks????i debatim, que ixe tema es molt golos..mmmm..
punt 2: no se'n passeu en el menjar a vore si sobre animals!!
punt 3: recordeu-se de portar 10€ enca que siga per als polars!!
punt 4: nani no passa res, tot oblidat te vuic mogollo i te tinc dit que no inhales tanta laca que mira...tu asoles..ufff!!!!
dema ens vegem al cau a les 21.30!!
soparet dels mil en un no res!!!!yuuhhuuuu

Natalia ha dit...

ah, mar lo que diu pau es que avanç per escriure s'havia de reconeixer unes lletres i ja ho he llevat..

cento ha dit...

hei una coseta, digueu als vostres homes i germans que entren que soc l'unic de la falla, l'unico varon sobre el blog (totes les dones per a mi!!!!) hei vinga prou per huí, bona nit a totes i tots.
La laca es total heeee!!! que forta eres Rak.
na nit B7S

AMPARO LA PRESI ha dit...

hola apunteume per al sopar dels 1000 que jo tambe estic colaborant, ya que al de hui no podre anar a menjar algo de xocolate gorrindangis

CrisCampi ha dit...

Hui de reunio extraordinaria, jeje a vore si duguem masa menjar eh....

Natalia ha dit...

ye un aplauso a la presi que perfi ha pogut escriure..oeoeoeoeoeoeoeoe!!!!!

cento ha dit...

enhorabona presi ya formes part de l'altra FAMILY. per cert no ha pogut tancar el repetidor de tv3 de la carrasqueta, una tanca humana, la plutja i que els que el tenien que tancar eren funcionaris(perdoneue el sarcasme si es que hi ha algun funcionari)han impedit que entraren al repetidor de la carrasqueta a Xixona. como lo siento paquito.

mar sanxeta ha dit...

Un Hurra per la presi. oleee, jejeje.
Gracies Natalia, es que no entenia ben be el que volia dir, pero te raó Pau, millor perque així es mes cómode.
Mos vejem a la nit perles. muacs
Ahh Noticion: Ja no duc aparell en la boca yuhuuu!!! ja me voreu ja jejejjee.